Przejdź do treści
Maria Przybyła Nawykowania
  • O MNIE
  • KONSULTACJE
  • WARSZTATY
  • SKLEP
  • BLOG
  • KONTAKT
  • POBIERZ ZA DARMO
Facebook
Instagram

Twój koszyk jest obecnie pusty!

Maria Przybyła Nawykowania
Facebook
Instagram
Koszyk
  • O MNIE
  • KONSULTACJA
  • WARSZTATY
  • SKLEP
  • BLOG
  • KONTAKT
  • POBIERZ ZA DARMO

Regulamin

Usługi i produkty sprzedawane są przez Marię Przybyła prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Maria Przybyła Nawykownia, NIP 6252495197, REGON 529034707, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres do kontaktu: Hrubieszowska 22, 41-260 Sławków, dalej jako Dietetyk. Możesz skontaktować się z Dietetykiem pisząc na adres e-mail: kontakt@mariaprzybyla.pl lub telefonicznie: 519356056.

§1 PODSTAWE POJĘCIA

Wyjaśnienie podstawowych pojęć:

  1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w
    przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;
  2. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
  3. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług
    lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesyłane Klientowi;
  4. Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów, tj. osoba
    fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez
    przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do
    czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
    prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę z
    Dietetykiem, zwany również Pacjentem;
  5. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z
    jej działalnością gospodarczą/zawodową;
  6. Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu,
    indywidualna propozycja Dietetyka);
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
    prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
    działalność gospodarczą, która korzysta z Oferty Dietetyka;
  8. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio
    związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada
    dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez
    nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
    Informacji o Działalności Gospodarczej;
  9. Produkt –Towar lub Usługa oferowana przez Dietetyka, przeznaczona do sprzedaży; Produkt ma
    charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;
  10. Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera
    postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne
    materiały w formie pdf, audio/video);
  11. Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie,
    przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w
    postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych
    użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą takich danych;
  12. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady sprzedaży, zasady składania
    zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Dietetyka;
  13. Sklep/strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez Dietetyka;
  14. Towar – rzecz będąca przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Dietetykiem a Klientem;
  15. Towar z elementami cyfrowymi – towar zawierający treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi
    połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe
    funkcjonowanie;
  16. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp
    do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą)
    i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
  17. Umowa – wzajemne uzgodnienia Dietetyka i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki;
  18. Usługa – usługa świadczona przez Dietetyka na rzecz Klienta.

§2 ZASADY WSPÓŁPRACY

  1. Warunki realizacji umowy i zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta.
  2. Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie
    obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą
    na prawach konsumenta.
  3. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.
    §3 OGÓLNE ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEZ DIETETYKA
  4. Usługi świadczone przez Dietetyka wykonywane są z należytą starannością
    i z zachowaniem najwyższej jakości Usług.
  5. W przypadku gdy wymaga tego rodzaj świadczonej Usługi, Klient (lub osoba na rzecz której usługa
    jest realizowana) zobowiązana jest do wypełnienia Wywiadu żywieniowego/ankiety żywieniowej
    oraz udzielenia zgody na przetwarzanie przekazanych danych wrażliwych (danych szczególnej
    kategorii). Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce
    prywatności.
  6. Wypełniając Wywiad żywieniowy/ ankietę żywieniową Klient (lub osoba na rzecz której Usługa jest
    realizowana) ma obowiązek podać prawdziwe informacje dotyczące stanu zdrowia, cech
    fizjologicznych, nawyków żywieniowych oraz innych okoliczności istotnych dla prawidłowej
    realizacji Usługi.
  7. W zależności od rodzaju i zakresu świadczonej Usługi, Usługa może także zostać poprzedzona
    konsultacją
  8. Klient (lub osoba na rzecz której Usługa jest realizowana) zobowiązuje się do rzetelnego
    przekazywania informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania Usługi.
  9. Klient przyjmuje do wiadomości, iż Usługi świadczone przez Dietetyka nie dają gwarancji
    odniesienia skutku oczekiwanego przez Klienta (lub osobę, na rzecz której Usługa jest
    realizowana) z uwagi na złożoność czynników środowiskowo-medycznych mających wpływ na
    efekt porad dietetycznych. Strony przyjmują do wiadomości, że konsultacje udzielane przez
    Dietetyka zawierają indywidualną interpretację stanu zdrowia, wyników badań, a zalecenia oparte
    są na profesjonalnej wiedzy i doświadczeniu.
  10. Usługi świadczone przez Dietetyka nie stanowią diagnozy lekarskiej, konsultacji medycznej i nie
    mogą zastępować leczenia lub terapii, realizowanej przez podmiot prowadzący działalność
    leczniczą, w szczególności nie mogą zastępować konsultacji lekarskiej.;
  11. Przed przystąpieniem do korzystania z usług Dietetyka, Klient (lub osoba na rzecz której Usługa
    jest realizowana) zobowiązany jest we własnym zakresie ustalić z właściwym lekarzem, iż brak jest
    przeciwwskazań do stosowania diety.
  12. Zalecenia zdrowotne, program żywieniowy/jadłospis oraz inne materiały przekazywane przez
    Dietetyka przeznaczone są wyłącznie na użytek własny Klienta (lub osoby, na rzecz której Usługa
    jest realizowana) i nie mogą być przekazywane osobom trzecim.
  13. Z uwagi na fakt, iż w przypadku Usług indywidualnych oferowanych Dietetyka, Usługi te są
    przygotowywane indywidualnie dla Klienta (lub osoby, na rzecz której Usługa jest realizowana),
    przekazanie do stosowania otrzymanych materiałów osobom trzecim może zagrozić ich zdrowiu i
    życiu. Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za następstwa udostępnienia osobom trzecim
    materiałów i treści uzyskanych przez Klienta (lub osobę, na rzecz której Usługa jest realizowana)
    w związku ze świadczeniem Usług przez Dietetyka.
    §4 SPOSÓB I TERMIN REALIZACJI UMOWY
  14. Szczegółowe informacje dotyczące usług i produktów znajdują się w Ofercie.
    Konsultacje/ Pakiety konsultacji
  15. Konsultacje mają charakter odpłatny.
  16. Konsultacje prowadzone są on-line za pośrednictwem komunikatorów internetowych (np. Skype/
    Zoom), o ile nic innego nie wynika z Oferty i ustaleń Stron.
  17. Konsultacja trwa 60 minut, o ile z Oferty nie wynika inaczej.
  18. W przypadku zakupu produktu uwzględniającego Konsultacje lub Pakiet konsultacji, konsultacje
    zostaną przeprowadzone po wcześniejszym uzgodnieniu przez Klienta terminu z Dietetykiem (np.
    drogą e-mailową, w formie wiadomości sms lub poprzez udostępniony kalendarz on-line, w
    przypadku, gdy został udostępniony).
  19. Klient może skorzystać z konsultacji nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia zakupu, o ile nic
    innego nie wynika z Oferty.
  20. Istnieje możliwość 1-krotnej zmiany terminu konsultacji. Warunkiem zmiany jest odwołanie
    konsultacji najpóźniej na 48 godzin przed planowanym terminem i ustalenie nowego terminu
    konsultacji. W przypadku nieodwołania konsultacji zgodnie z ww. zasadami, konsultacja zostanie
    uznana za wykonaną. Zmiana terminu konsultacji powinna nastąpić e-mailowo lub telefonicznie na
    wskazany w Regulaminie adres e-mail lub numer telefonu.
  21. W przypadku zakupu produktu w postaci Pakietu konsultacji:
    1) Klient może korzystać z konsultacji w okresie wskazanym w zamówieniu zgodnie z treścią
    zamówienia; W przypadku gdy nie wskazano w Ofercie okresu realizacji Pakietu, termin na
    realizację Pakietu wynosi 3 miesiące od dnia zakupu;
    2) Pakiet wygasa po zrealizowaniu wszystkich konsultacji wynikających z Pakietu lub z upływem
    okresu, na który został zakupiony Pakiet konsultacji – w zależności od tego, co nastąpi
    wcześniej;
    3) Pakiet nie podlega automatycznemu przedłużeniu;
    4) miesiąc ważności Pakietu konsultacji należy rozumieć jako miesiąc kalendarzowy licząc od dnia
    dokonania skutecznej płatności;
    5) szczegółowe zasady korzystania z Pakietu konsultacji, w tym ilość konsultacji oraz zakres
    Pakietu określa Oferta.
    Usługa indywidualnego przygotowania jadłospisu
  22. Termin realizacji Usługi jest liczony od dnia otrzymania od Klienta informacji niezbędnych do
    należytej realizacji Usługi, chyba że z Oferty wynika inaczej.
  23. Dietetyk prześle Klientowi indywidualnie przygotowany jadłospis na podany przez Klient adres email lub udostępni go w inny sposób uzgodniony przez Strony.
  24. W przypadku niezgłoszenia uwag przez Klienta w terminie 7 dni od dnia przekazania jadłospisu,
    Usługa zostaje uznana za zrealizowaną.
    Produkty elektroniczne
  25. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego Produkt elektroniczny, dostęp do Produktu
    zostanie udzielony Klientowi niezwłocznie po dokonaniu skutecznej płatności, nie później niż w
    terminie 48 godzin, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  26. Produkt elektroniczny będzie udostępniony w ramach Konta Użytkownika lub zostanie przesłany
    na podany przez Klienta adres e-mail z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
  27. W przypadku Produktu takiego jak np. kursy lub inne produkty elektroniczne, w ramach których
    materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne niezwłocznie po zakupie i materiały te
    będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu lub od razu – w zależności od tego,
    co wynika z Oferty.
  28. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do grupy na Facebooku lub do innych
    platform, a także do webinarów/ nagrań na żywo, Klientowi zostanie przydzielony dostęp do ww.
    miejsc niezwłocznie po zakupie lub w terminie wynikającym ze specyfiki i Oferty.
  29. O ile nic innego nie wynika z Oferty, dostęp do Produktu jest ograniczony czasowo i wynosi 12
    miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy.
  30. Jeżeli Klient nie może uruchomić udostępnianego pliku lub materiałów, powinien skontaktować się
    z Dietetykiem.
  31. Dietetyk informuje Klienta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do
    zachowania zgodności Produktu z umową.
    Usługi w modelu subskrypcyjnym
  32. W przypadku świadczenia Usług w modelu subskrypcyjnym, w tym udzielania dostępu do
    produktów na czas określony, o ile nic innego nie wynika z Oferty:
    1) Umowa jest zawierana na czas określony wskazany w zamówieniu, o ile nic innego nie wynika
    z Oferty i charakteru usługi;
    2) W przypadku gdy umowa nie zostanie wypowiedziana najpóźniej do dnia poprzedzającego
    termin obowiązywania umowy, umowa zostanie automatycznie przedłużona na czas
    nieokreślony. Wypowiedzenie można złożyć na adres Dietetyka wskazany w Regulaminie bez
    podania przyczyny lub poprzez kliknięcie opcji dostępnej w ramach Konta Użytkownika.
    3) W przypadku umowy zawartej na czas nieokreślony możliwe jest jej rozwiązanie z ze skutkiem
    na koniec okresu rozliczeniowego.
    4) Miesiąc dostępu należy rozumieć jako miesiąc kalendarzowy licząc od dnia dokonania
    skutecznej płatności.
    Usługi – inne
  33. Szczegółowe informacje dotyczące innych usług znajdują się w Ofercie.
  34. Termin realizacji Usługi jest liczony od dnia otrzymania od Klienta informacji niezbędnych do
    należytej realizacji Usługi, chyba że co innego wynika z Oferty.
    §5 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
  35. W celu złożenia zamówienia w sklepie internetowym, należy:
    1) wybrać produkt, który chce się kupić spośród opcji dostępnych na stronie poprzez dodanie go
    do koszyka,
    2) następnie należy przejść dalej przez proces zakupowy zgodnie z instrukcjami,
    3) uzupełnić formularz zamówienia,
    4) zaakceptować Regulamin i dokonać płatności,
    5) po dokonaniu płatności, Dietetyk prześle Klientowi potwierdzenie przyjęcia zamówienia do
    realizacji.
  36. W celu złożenia zamówienia drogą elektroniczną lub ustnie (np. drogą e-mailową, przez
    wiadomość za pośrednictwem komunikatorów internetowych) należy:
    1) wybrać produkt, który Klient chce zamówić oraz zapoznać się z opisem produktu,
    2) zaakceptować przedstawione przez Dietetyka warunki współpracy, w tym Regulamin,
    3) dokonać płatności w terminie wskazanym przez Dietetyka,
    4) Dietetyk prześle Klientowi potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
  37. Po zawarciu Umowy, Dietetyk przesyła Klientowi także jej warunki, o ile nie zostały przekazane
    przed zawarciem Umowy.
  38. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania skutecznej
    płatności oraz potwierdzenia przez Dietetyka przyjęcia zamówienia do realizacji z zastrzeżeniem
    postanowień poniżej.
  39. W przypadku płatności cyklicznej lub płatności, która została rozłożona na raty – do skutecznej
    płatności niezbędnej do zawarcia umowy dochodzi z chwilą dokonania pierwszej płatności lub
    pierwszej części płatności.
  40. W sytuacji gdy termin płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą
    akceptacji Regulaminu przez Klienta i przyjęcia zamówienia do realizacji przez Dietetyka.
  41. Pod pojęciem skutecznej płatności należy rozumieć uznanie płatności przez Pośrednika płatności
    lub zaksięgowanie przelewu na rachunku bankowym Dietetyka.
    §6 ZASADY PŁATNOŚCI
  42. Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego, kartą
    płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK oraz za pośrednictwem innych płatności oferowanych
    przez Serwis.
  43. W przypadku płatności cyklicznej – płatności będą dokonywane za pomocą karty
    płatniczej/kredytowej. Przy pierwszej płatności, Klient podaje dane swojej karty akceptując kwotę
    cyklicznej płatności. Płatność w następnych miesiącach dokonywana jest automatycznie.
  44. Dietetyk korzysta z usług Serwisu PayU do oferowania płatności on-line.
  45. Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie
    wynika z Oferty lub wybranego przez Klienta sposobu płatności.
  46. Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, z zastrzeżeniem
    sytuacji gdy Dietetyk wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć
    podatek VAT.
  47. Cena nie zawiera informacji odnośnie kosztów dostawy czy innych kosztów, które Klient
    zobowiązany będzie ponieść, a o których to kosztach będzie poinformowany przed złożeniem
    zamówienia.
  48. Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Produktu.
  49. Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed
    wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym
    niż 30 dni – ceną najniższa jest ceną najniższą obowiązującą w okresie od dnia rozpoczęcia
    oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki.
  50. W przypadku gdy Dietetyk stosuje procedurę indywidualnego dostosowania ceny na podstawie
    zautomatyzowanego podejmowania decyzji, Dietetyk informuje o tym Klienta przed złożeniem
    zamówienia.
    §7 WARUNKI TECHNICZNE
  51. Klient może korzystać ze Sklepu zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
  52. Dietetyk oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą
    elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez
    osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które
    zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
  53. W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
    1) aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu
    (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
    2) aktywnego konta poczty elektronicznej.
  54. W celu skorzystania z Produktów, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
    1) aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu
    (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
    2) aktywnego konta poczty elektronicznej;
    3) aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w
    Ofercie (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
    4) konta na platformie społecznościowej Facebook lub komunikatora w przypadku, gdy z Oferty
    wynika, iż przedmiotem umowy jest m.in. dostęp do dedykowanej grupy na Facebooku lub
    konsultacja on-line za pośrednictwem komunikatora internetowego (np. Skype/ Zoom/ Google
    Meets).
  55. W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Produktów konieczne będzie spełnienie
    dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem
    ze Sklepu lub przed złożeniem zamówienia na Produkt.
    §8 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE
  56. Wszelkie materiały udostępniane przez Dietetyka w tym Produkty elektroniczne, teksty, zdjęcia,
    grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i
    prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
  57. Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Dietetyk bądź inny podmiot, od którego Dietetyk
    uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Dietetyka w oparciu o
    inną podstawę prawną.
  58. Wszelkie materiały udostępniane przez Dietetyka mogą być wykorzystywane wyłącznie przez
    Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieuprawnione jest dalsze
    rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza
    zakresem dozwolonego użytku.
  59. Dietetyk udziela Klientowi niewyłącznej licencji, bez prawa do udzielania sublicencji oraz bez
    ograniczeń terytorialnych. Ograniczenia czasowe wynikają z Oferty lub z niniejszego Regulaminu.
    Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zostało uwzględnione w cenie.
  60. Klient ma prawo do korzystania z materiałów na następujących polach eksploatacji:
    1) w zakresie zapisu utworu oraz wydruku – zapis techniką cyfrową na Koncie Użytkownika lub
    w inny sposób dozwolony przez Dietetyka; wydruk może być dokonany na własne potrzeby
    korzystania z materiałów;
    2) modyfikacji utworu na własne potrzeby w zakresie wynikającym ze wskazówek,
    instrukcji/instrukcji wideo, komentarzy.
  61. W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw
    autorskich, Dietetyk ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient
    w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.
  62. Dietetyk ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w tym w szczególności
    Produktów elektronicznych.
    §9 REKLAMACJA I GWARANCJA
  63. Niniejszy rozdział określa zasady odpowiedzialności za zgodność świadczenia z Umową
    zobowiązującą do przeniesienie własności Towaru na Konsumenta oraz Przedsiębiorcę na
    prawach konsumenta.
  64. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru, w tym w szczególności umów
    sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będącej towarem, nie stosuje się przepisów działu
    XI księgi trzeciej II tytułu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, a jedynie ustawę o
    prawach konsumenta. Szczegółowe informacje dot. ww. zasad znajdują się w ustawie o prawach
    konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
  65. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać jego naprawy lub wymiany lub w
    przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta – również odstąpienia od umowy.
  66. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo
    odstąpieniu od umowy, gdy:
    1) Dietetyk odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową lub nie doprowadził Towaru do
    zgodności z umową
    2) brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Dietetyk próbował doprowadzić Towar
    do zgodności z umową;
    3) brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny
    albo odstąpienie od umowy;
    4) z oświadczenia Dietetyka lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do
    zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  67. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli niezgodność Towaru z umową jest nieistotna.
  68. W razie odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca Towar Dietetykowi na jego koszt.
    Dietetyk zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia
    otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
  69. Klient może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności Towaru z umową wysyłając ją na adres
    Dietetyka wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy). Reklamacja powinna
    zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z
    reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie,
    Dietetyk wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez
    rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3
    do niniejszego Regulaminu.
  70. Dietetyk rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika
    z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny
    sposób wskazany przez Klienta.
  71. Postanowień niniejszego rozdziału nie stosuje się do Towaru, który służy wyłącznie jako nośnik
    treści cyfrowej.
  72. Poza uprawnieniami wynikającymi z niezgodności Towaru z umową, niektóre Towary mogą być
    objęte gwarancją. W takim przypadku, informacje dotyczące gwarancji zostaną określone m.in. w
    Ofercie lub w odrębnym dokumencie zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie o prawach
    konsumenta.
    §10 DODATKOWE UPRAWNIENIA KLIENTA DOTYCZĄCE TREŚCI/USŁUGI CYFROWEJ
  73. Niniejszy rozdział określa uprawnienia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta
    w przypadku umów na dostarczenie treści/ usługi cyfrowej. Szczegółowe informacje dot. uprawnień
    Klienta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich
    ograniczenia lub zmiany.
  74. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia
    do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
  75. Dietetyk może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności
    treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo
    wymagałoby nadmiernych kosztów dla Dietetyka.
  76. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o
    obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1) doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów
    2) Dietetyk nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;
    3) brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Dietetyk próbował doprowadzić treść cyfrową
    lub usługę cyfrową do zgodności z umową;
    4) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia
    natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
    5) z oświadczenia Dietetyka lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej
    lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności
    dla Klienta.
  77. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w
    zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.
  78. Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Dietetyka. W przypadku
    ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie,
    Klient może odstąpić od umowy.
  79. Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej,
    jeżeli:
    1) Dietetyk oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi
    cyfrowej lub
    2) Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin
    dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Dietetyk nie
    dostarczył jej w tym terminie.
  80. Przepisów niniejszego rozdziału nie stosuje się, jeżeli umowa przewiduje dostarczenie treści
    cyfrowej za pośrednictwem materialnego nośnika.
    §11 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
  81. Niniejszy rozdział określa zasady odstąpienia od umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na
    prawach konsumenta.
  82. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo
    odstąpić od umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej. W celu skorzystania z
    prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Dietetyka o tym w drodze
    jednoznacznego oświadczenia, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie.
    Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do Regulaminu.
  83. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o:
    1) o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Dietetyk wykonał w
    pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
    świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Dietetyka utraci prawo odstąpienia od umowy, i
    przyjął to do wiadomości;
    2) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest
    zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Dietetyk rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą
    Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia
    przez Dietetyka utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Dietetyk przekazał
    Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody;
  84. Klient, o którym mowa w ust. 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w
    związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
    charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
  85. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Klient
    powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom
    trzecim.
    §12 KONTO UŻYTKOWNIKA
  86. Dietetyk tworzy dla Klienta Konto Użytkownika, tj. indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta
    przez Dietetyka w celu korzystania z Produktów Dietetyka po dokonaniu przez Klienta rejestracji
    i zawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika, dalej jako Konto.
    Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony.
  87. Klient nie może udostępniać Konta Użytkownika osobom trzecim lub posiadać kilka Kont
    Użytkownika.
  88. Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Konta Użytkownika, złożenia
    zamówienia oraz do uzyskania dostępu do Produktu, o ile Produkt udostępniany jest na Koncie
    Użytkownika
  89. Dietetyk przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące
    Konta Użytkownika. Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić
    indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika hasło
    generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Klient powinien niezwłocznie
    ustanowić nowe hasło.
  90. Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Dietetykowi e-mailowo lub w inny sposób
    przyjęty do komunikacji z Dietetykiem z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez
    podania przyczyny.
  91. Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w
    ramach Konta Użytkownika.
  92. Dietetyk może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
    1) z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Klienta
    będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem ważnej
    przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu
    lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi
    obyczajami;
    2) bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem
    lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).
    §13 SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
  93. Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie
    jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  94. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Dietetykiem a
    Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu
    na siedzibę Dietetyka
  95. Strony wyłączają odpowiedzialność Dietetyka z tytułu niezgodności Towaru z Umową/wady rzeczy
    względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  96. Dietetyk ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach
    konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Dietetyk przesyła Przedsiębiorcy na
    adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy.
    Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
  97. Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy,
    który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
    §14 OPINIE O PRODUKTACH
  98. Opinie dotyczące Produktów publikowane przez Dietetyka są przez niego weryfikowane.
  99. Weryfikacja następuje m.in. poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów współpracy z
    danymi i informacjami posiadanymi przez Dietetyka w zakresie Klientów korzystających dotychczas
    z Produktów Dietetyka, jak również poprzez bezpośredni kontakt z ww. osobą z podziękowaniem za
    opinię lub poprzez przesłanie do Klientów dedykowanego linku do pozostawienia opinii lub poprzez
    uzyskanie opinii w ramach bezpośredniej komunikacji z Klientem.
  100. W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z Produktów
    Dietetyka, opinia ta nie jest publikowana przez Dietetyka.
  101. Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z Produktów
    Dietetyka, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Klientów.
  102. Dietetyk nie korzysta z opinii sponsorowanych lub barterowych.
    §15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  103. W czasie trwania siły wyższej, Strony umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej
    niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą
    stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie
    bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli
    tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu
    umowy.
  104. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym,
    całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe
    było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru,
    wprowadzenie stanu wyjątkowego.
  105. W sytuacji, gdy Klient jest spoza kraju Dietetyka, powinien poinformować o tym Dietetyka,
    wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie
    podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
  106. W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym
    oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste
    osób trzecich.
  107. Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia
    się do:
    a) stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z
    zawartej umowy;
    b) wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania
    mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Dietetykiem;
    c) powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której
    statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
    d) lub ma prawo skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy
    konsumentami i przedsiębiorcami http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  108. Dietetyk zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym
    w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na
    Dietetyku również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów
    Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w
    zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany
    czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą
    kosztów świadczenia usług przez Dietetyka. Do umów sprzedaży lub na świadczenie usług
    zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu
    obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
  109. Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 10.
  110. Sądem właściwym jest sąd polski z zastrzeżeniem ust. 10.
  111. W przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają
    konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie
    da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie
    konsumenta są dla niego bardziej korzystne, as przepisów tych nie można wyłączyć w drodze
    umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Dietetykiem.
  112. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.
  113. Regulamin obowiązuje od dnia 20.12.2024r.
    Załącznik nr 1 do Regulaminu
    POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
    Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek
    przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w
    przypadku umów o świadczenie usług)/ od dnia, w którym weszli w Państwo w posiadanie rzeczy lub w
    którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa – weszła w posiadanie rzeczy, a
    w przypadku rzeczy dostarczanych partiami – z dniem wejścia w posiadanie ostatniej z rzeczy. W
    przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony – z chwilą wejścia w
    posiadanie pierwszej z rzeczy przez Państwa lub osobę trzecią – wskazaną przez Państwa (inną niż
    przewoźnik).
    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o
    odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane
    pocztą lub pocztą elektroniczną).
    Nasze dane do kontaktu: Adres pocztowy: ul. Hrubieszowska 22, 41-260 Sławków, e-mail:
    kontakt@mariaprzybyla.pl i nr telefonu: 519-356-056.
    Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą
    wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do
    odstąpienia od umowy.
    Skutki odstąpienia od umowy
    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa
    płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
    wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
    oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym
    zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa
    użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w
    każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia
    nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w
    sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
    Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od
    umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do tej chwili, w
    której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

    Załącznik nr 2
    Nasze dane do kontaktu: Adres pocztowy: ul. Hrubieszowska 22, 41-260 Sławków, e-mail:
    kontakt@mariaprzybyla.pl i nr telefonu: 519-356-056.

    WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

    Odstępuję od umowy z dnia… dotyczącej/polegającej na…..

    Imię i nazwisko, adres Klienta … Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)
    Data …………………………………………………

    uzupełnić
    Załącznik nr 3
    Nasze dane do kontaktu: Adres pocztowy: ul. Hrubieszowska 22, 41-260 Sławków, e-mail:
    kontakt@mariaprzybyla.pl.

    FORMULARZ REKLAMACJI
    (wypełnij formularz w przypadku chęci złożenia reklamacji dot. niezgodności Towaru z Umową)

    Dotyczy zamówienia nr: z dnia Dotyczy produktu: ______ [opis produktu]

    Informuję, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową. Niezgodność Towaru z umową
    polega na: _ Niezgodność została stwierdzona w dniu ___
    Z uwagi na powyższe, proszę o: _ (wskazać roszczenie).


    Imię i nazwisko, adres Klienta* … Podpis… (o ile wysyłane w wersji papierowej)
    Data …………………. uzupełnić

Usługi

  • KONSULTACJE
  • WARSZTATY
  • TRANSFORMACJA NA START
  • 3-MIESIĘCZNY PROCES REGULOWANIA HORMONÓW

Psychodietetyk

  • O MNIE
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • REGULAMIN STRONY
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI

Kontakt

Ul. Siewierksa 3 , 41-200 Sławków
Tel: 519 356 056
Email : kontakt@mariaprzybyla.pl

Facebook Instagram

© 2025 Maria Przybyła Nawykowania| Stworzone | codeside.pl |

Przewiń na górę